Da li je torba za kupovinu dobar promotivni materijal?
Torba za kupovinu poslednjih godina spada u najpopularniji promotivni materijal širom sveta.
Da li ste znali da je plastičnoj kesi za jednokratnu upotrebu potrebno 15 do 1.000 godina da se raspadne? I još gore, ona nije biorazgradiva. To znači da, kada se razgradi, rastvara se u otrovne čestice. Kako se ovaj proces najčešće događa u okeanu, zagađenost se prenosi na čitavu sredinu, preteći da ugrozi celokupni život na našoj planeti.
Imajući ovo u vidu sve veći broj zemalja donosi odluke o zabrani plastičnih kesa. Sledeći njihov primer i Ministarstvo za zaštitu životne sredine Srbije naložilo je da se tanke plastične kese potpuno isključe iz upotrebe. Te je povećana upotreba platnene torbe za kupovinu u svakodnevnoj nabavci.
Sa promenom odlaska u nabavku nastala je i promena u marketingu. Naime, značaj shopping torbe prvi je uvideo čuveni brend Marks and Spencer. Te je počeo da ih koristi kao promotivni materijal. Vrlo brzo i druge kompanije uvele su svoje personalizovane torbe kao reklamu.
Zašto se i dalje prodaja reklamnog materijala velikim delom zasniva na torbi za kupovinu otkriva vam Kairos Birooprema.
Torba za kupovinu odgovara svakom poslovanju
Bez obzira da li je u pitanju neprofitna organizacija, dobrotvorna organizacija ili velika multinacionalna kompanija, torba za kupovinu je odlično marketing sredstvo. Razlog za to leži u činjenici da je potrebna svakom klijentu.
S obzirom da je poklon koji će koristiti, investicija u reklamu na njoj je isplativa. Zapravo, stručnjaci ističu da ovaj promotivni proizvod najbrže vraća uloženi novac. Dok trajnost garantuje da će ga potrošači koristiti dugi niz godina. Što vama donosi sigurnu reklamu bez dodatnih troškova. Pa možemo slobodna da kažemo da je torba za kupovinu u svakom trenutku promotivni materijal u okviru budžeta.
Ova vrste torbe povećava vidljivost vašeg brenda
Torba za kupovinu je malih dimenzija. Možete je staviti svugde – u džep, ranac, čak i u clutch torbicu. Tako da će uvek biti pri ruci kad god zatreba. Sa njom će i logo vašeg brenda biti vidljiv u svakoj prilici.
Da je ovaj mobilni reklamni materijal, zaista, efikasan potvrđuju i statistički podaci. Prema poslednjim istraživanjima oko 73 odsto potrošača svakog dana koristi neku brendiranu torbu za kupovinu. Pri čemu samo jedna obezbeđuje da je oko 3.300 potencijalnih potrošača vidi. Dok 42 odsto njih odmah će formirati pozitivno mišljenje o vašoj kompaniji. Samim tim, povećavaju se šanse da se odluče za usluge i proizvode koje vi nudite, a ne za konkurentske.
Torba za kupovinu podstiče ekološku svest
Torba za kupovinu je ekološki prihvatljliv reklamni proizvod. Pa njenom upotrebom pokazujete da poslujete po pravilima društvene odgovornosti. Odnosno, šaljete jasnu poruku da se vaša kompanija zalaže za očuvanje prirodne sredine.
Nemojte da zaboravite da su torbe za kupovinu poput praznog platna. Zato se potrudite da kreirate zanimljivu reklamu koja će privući pažnju. Na taj način će i ekološka svest vaše kompanije, uz logotip, doći u prvi plan.
Torbe za kupovinu različitih modela, kao i drugi najtraženiji promotivni proizvodi u 2020. godini, čekaju vas u bogatoj ponudi kompanije Kairos Birooprema.